Subject: FW: Elektriprojekt LC849 Uulu kiiruskaamera liitumine Uulu küla Häädemeeste vald Pärnumaa_142,77-142,78
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Feb 2024 18:39:04 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Russak Joonas <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 13, 2024 4:20 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Vs: Elektriprojekt LC849 Uulu kiiruskaamera liitumine Uulu küla
Häädemeeste vald Pärnumaa_142,77-142,78

Tere

Saadan parandatud projekti.

Lugupidamisega,

Joonas Russak

Tööjuhataja / projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5902 1726

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Oksa tee 18, 71067 Viljandi, Eesti

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Saatja: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 13. veebruar 2024 12:21
Adressaat: Russak Joonas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Elektriprojekt LC849 Uulu kiiruskaamera liitumine Uulu küla
Häädemeeste vald Pärnumaa_142,77-142,78

Tere

Tegelen Teie poolt kootatud kiiruskaamerate liitumisprojektidega, minult
mõned tähelepanekud, milledest tulenevalt palun projekti natukene
korrigeerida:

LÕIK KM 142,77-142,78

1.	Lisada plaanile ka geolause koostaja andmed.
2.	Palun lisada viide joonisele, et hetkel on kavandatud kilp
olemasoleva põrkepiirde taha või eristada kuidagi paremini olemasolev
põrkepiire, joonisel on keeruline seda eristada. Lisada kilbi ja kaabli
kaugus riigiteekattest.
3.	Riigiteemaal tuleb kaabel kavandada kaitsetorusse, tulenevalt TRAM
nõuete tabelist 1 peab kaitsetoru teemaal olema 750N. Palun korrigeerida
projekti seletuskirja, joonist, tingmärke. Lisada riigiteemaal kulgemisel
viide min kaabli sügavuse kohta.

4.	Lisada projekti joonisele astmeliselt katete taastamise osa (vt
näidis nõuetest allpool) ning viide: „ Teemaa tuleb pärast tehnovõrgu
paigaldamist korrastada ja taastada haljastus kasvumulla ja murukülviga
vastavalt „Teetööde tehnilise kirjelduse“ viimase redaktsiooni peatükis –
„Maastikukujundustööd“ toodud kvaliteedinõuetele“.

5.	Lisada, et kõrvalekalded on kooskõlastatud projektist keelatud.

Palun allkirjastage korrigeeritud projekt ja esitage otse minu e-postile
kooskõlastamiseks. Kookõlastuskiri on ettevalmistatud.

Parimate soovidega ja tagasisidet ootama jäädes

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 8, 2024 11:47 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Elektriprojekt LC849 Uulu kiiruskaamera liitumine Uulu küla
Häädemeeste vald Pärnumaa

Tere,

Palun omalt poolt ka vaadata, kas liitumise asukoht on ok. Siis saan
kooskõlastuse anda.

Lugupidamisega,

Arno Miller

From: Russak Joonas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 8, 2024 10:05 AM
To: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Elektriprojekt LC849 Uulu kiiruskaamera liitumine Uulu küla
Häädemeeste vald Pärnumaa

Tere

Saadan Teile kooskõlastamiseks elektriprojekti LC849 Uulu kiiruskaamera
liitumine Uulu küla Häädemeeste vald Pärnumaa asendiplaani joonise.

Lugupidamisega,

Joonas Russak

Tööjuhataja / projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5902 1726

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Oksa tee 18, 71067 Viljandi, Eesti

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Saatja: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 7. veebruar 2024 15:35
Adressaat: Russak Joonas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Elektriprojekt LC849 Uulu kiiruskaamera liitumine Uulu küla
Häädemeeste vald Pärnumaa

Tere,

Saadan koordinaadid selle jaoks.

Selles suunas võib arvestada, et lähim sõidurada ehk kiirendusrada
suletakse sellel aastal ära. Sinna tuleb ka põrkepiire.

Liitumiskilbi koordinaadid: X: 6460363.43 Y: 533725.46

Kiiruskaamerakabiini asukoht: X:6460361.53 Y: 533720.83

Lugupidamisega,

Arno Miller

From: Russak Joonas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 7, 2024 2:43 PM
To: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Elektriprojekt LC849 Uulu kiiruskaamera liitumine Uulu küla
Häädemeeste vald Pärnumaa

Tere

Mis elektriprojekti LC849 Uulu kiiruskaamera liitumine Uulu küla
Häädemeeste vald Pärnumaa liitumiskilbi koordinaadid võiks olla?

See peaks olema Ikla-Pärnu suund.

Lugupidamisega,

Joonas Russak

Tööjuhataja / projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5902 1726

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Oksa tee 18, 71067 Viljandi, Eesti

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.